24.08. „Bóg wysłuchuje inaczej: Lucien pomaga Anette, kiedy zwichnęła nogę”

Dzisiaj kontynuowaliśmy warsztaty akwarelowe. Będzie jeszcze cz. 3 🙂 Po kolacji zostaliśmy podzieleni na dwie grupy. Każda grupa brała udział w szkole liturgii i szkole modlitwy. Podczas szkoły modlitwy uczyliśmy się modlitwy „Ojcze nasz” i „Zdrowaś Mario” po angielsku. Na modlitwie wieczornej modliliśmy się dziesiątkę różańca w języku angielskim. Na szkole liturgii mogliśmy zobaczyć z … Czytaj dalej

22.08 „Anette gryzie sumienie”

Dzisiaj odbył si dzień rodzinny. Na mszę świętą o godz. 12.00 przyjechali do nas rodzice. Na obiad zjedliśmy podobno 400 klusek!!! 🙂 Spędziliśmy wspólnie czas aż do wieczora: były tańce lednickie, mecz piłki nożnej, kawa i ciasto, a na kolację grill. Serdecznie dziękujemy wszystkim rodzicom za udział i ogromne zaangażowanie!!! Dzięki Wam był to udany … Czytaj dalej

21.08 „Na szacunek innych trzeba sobie zapracować”

Pani Ula prowadziła dziś dla nas warsztaty sznurkowe. Pletliśmy siatkę wokół słoika. Powstały oryginalne świeczniki, które mogliśmy dowolnie ozdobić. 🙂 Przyjechali do nas kolejni rodzice. w porze kolacji mieliśmy specjalną Wieczerzę Pańską. Rodzice przywieźli ze sobą pyszny barszcz, krokiety i ciasto. Podczas świętowania niektóre dzieci i niektórzy rodzice wzięli udział w konkursie karaoke. 1 miejsce … Czytaj dalej

19.08. „Nie poddawanie się ..ku dobremu „

Dzisiaj przyjechali do nas pierwsi rodzice. Po południu odbyliśmy krótką pielgrzymkę pieszą do kościoła w Lisowie. Tam ksiądz Krzysztof prowadził nabożeństwo przed Najświętszym Sakramentem, a następnie odprawił mszę świętą. Dziękujemy księdzu proboszczowi za zaproszenie nas do swojej parafii. 🙂

18.08. „Szukanie sposobu okazania serdeczności skrzywdzonemu „

Dzisiaj odbyła się wycieczka na Jasną Górę. Modliliśmy się przed obrazem Matki Boskiej. Stamtąd przeszliśmy do Doliny Miłosierdzia. Ojciec Pallotyn wyjaśniał nam znaczenie ozdobnych mozaiek na ścianach kościoła. Ostatnim naszym celem był kościół Ośmiu Błogosławieństw na Przeprośnej Górce. Ks. Krzysztof odprawił tam mszę świętą przy relikwiach ojca Pio. Wieczorem mieliśmy pieczoną kiełbasę z grilla.

15.08. „Krzywda wynikiem długiego nastawienia”

Dzień rozpoczęliśmy od rozgrzewki przed budynkiem. Naszym stałym punktem dnia jest jutrznia. Uroczystą Mszę Świętą z poświęceniem ziół i kwiatów odbyliśmy w altanie. Popołudniu bawiliśmy się wspólnie po raz pierwszy na pogodnym wieczorze. Ćwiczyliśmy między innymi naszą pamięć odnośnie imion. Dzień zakończył się procesją z figurką Matki Bożej Fatimskiej.

14.08. „Przyjaźń jako skarb”

Podróż minęła nam bardzo dobrze. Poznaliśmy ośrodek i naszych animatorów. O godzinie 17:00 odbyła się Msza Święta, a po kolacji oglądaliśmy film „Skarby Śniegu”, na podstawie którego będziemy rozmawiać podczas spotkań w małych grupach przez całe nasze rekolekcje.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mati2001/public_html/wp-includes/functions.php on line 5107